Fredag!

Jeg spår litt i tarot, men jeg er ikke så flink enda, har ikke praktisert det i det offentlige, men jeg har lagt litt på privatpersoner. Jeg tenkte jeg ville tilby Tarot legg for noen dersom dere er interessert. Jeg gjør det gratis, da jeg ønsker å øve meg, så lesingen blir ut fra det nivået jeg kan tilby foreløpig.

Dersom dere er interessert kan dere kontakte med på: [email protected]

 

Jeg har lagt et tarotlegg. Kan ikke legge ut bilde pga tekniske problemer. Her er legget:

1. Fortid = 6 av sverd

Du har reist fra bråkete situasjon til roligere / bedre sted. Det kan være fysisk som til en ny by/sted /kultur for å få nytt påfyll og inspirasjon. Eller mentalt du har meditert, tatt undervisning eller lest tarot for å få nytt positivt påfyll så du har fått det bedre. Når man utvikler seg slik så forsvinner også problemene.

 

2. Fremtid= 4 av staver

Fremtiden ser lys ut da vil du feire noe, det kan være en jobb du har gjort som ble vellykket. Eller det kan du feirer et bryllup, en utdannelse som er ferdig osv. Det er et kort med feiring.

 

3. Ressursene dine= 2 av staver

Du står stille og tenker over hva du skal gjøre, det er dine ressurser, før du begynner på noe. Du vurdere og tenker hva du skal gjøre. Men det er mye energi i deg som du enda ikke har fått brukt.

Og du begynner ikke å bevege deg/gjøre ting  før i 3 av staver

 

4. Best mulig resultat= 4 av beger

Du føler kanskje at situasjonen er litt kjedelig, noe må skje før du blir helt fastlås. Det er 4 begere, 3 står stille. Men ett beger blit tilbydt deg og det er en ny mulighet, muligheten til å komme ut av kjedsomheten.

Men du holder hendene over brystet, og ser ikke eller vil  ikke ta imot denne muligheten. Men det bør du gjøre, da kan du komme ut av den kjedelige/stagnerte situasjonen. Da kan du glede deg, og som i Fremtidens kort få noen å glede deg til/feire i fremtiden.

 

Takk! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg