Første innlegg!

Dette er mitt første innlegg, og jeg må bare prøve meg frem. Jeg er spent på om jeg får det til.
Jeg får begynne med det som opptar meg mest for tiden er å male. Jeg maler veranda vegger og tak. Det har begynt å flasse.  Jeg malte for 2 år siden men hadde ikke primer under og derfor har det begynt å flasse nå igjen. Nå bruke jeg murprimer før malingen, det er for at malingen skal sitte bedre på muren. Så får jeg bare håpe at det holder lenger enn ett/to år denne gangen.

Jeg har malt halve verandaen 2 ganger. Har bare igjen andre halvdel. Glad jeg er kommet så langt. Jeg må stå i maletrapp litt ut på kanten av veranden og det kan være litt nifst. Men ellers er det greie store flater som er greie å male, og det har heldigvis gått greit til nå 🙂

Her kommer to bilder av meg, det ene i maleutstyr!

 

Som dere ser er det litt kontraster i bildet, det første litt pyntet, og dette andre i fullt maleutstyr, klær med maling, det er mine maleklær. Det har blitt litt maling for meg de siste par årene, både hjemme hos meg selv og hjulpet andre…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg