Påsken -24!

Her er påskematen jeg lagde idag til en gutt som bor hos meg og meg selv!

Ovnsbakte småpoteter!

Ovnstekte grønnsaker!

Saus!

Kyllingfilet, det ble dessverre ikke lammestek denne gang!

 

Så kommer tarot legget. Jeg har tatt zoom tarotkurs over 1,5 år, og jeg har kursbevis på det.
Idag bruker jeg en ny tarotstokk, veldig fine bilder på kortene synes jeg.

Jeg har lagt to kort.

De jeg fikk var:

9 of Material dvs 9 av Mynter og The Sun dvs Solen.

9 av Mynter betyr at du nyter den suksessen eller det du har oppnådd i livet. Du har jobbet hardt for tingen og nå vil du nyte det du har oppnådd av velstand, og du tillater deg det uten å ha dårlig samvittighet.

Solen betyr at du har god helse, du har glede og suksess i livet. Du gleder deg over livet. Det er det mest positive kortet stokken.

 

 

 

Så er det antrekket mitt:

Rosa skjorte (Jean Paul), sorte bukser, sorte loafers(Billy Bi) og slange mønstret veske.

 

 

 

Til slutt vil jeg bare legge til et bilde av påskebordet mitt. Jeg hadde lyst til å vise de fine lysestakene jeg har fått i presang av en venninne!

 

God Påske ! 🙂

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg